*Γράφει ο Παναγιώτης Σέρβος

ιδα σε πολλες αναρτησεις αυτο το θεμα σημερα.

ροσωπικα θεωρω οτι οι περισσοτεροι το βλεπουν σαν ενα ματσακι Ολυμπιακου-ΠΑΟ (παντα κερδαει ο θρυλος φυσικα ?...και οχι στην διασταση που θα ηθελα να το βλεπουμε.

m>(Δειτε τον πινακα στο τέλος του αρθρου.)

Κατα την γνωμη μου, τα σημαντικοτερα συμπερασματα δεν ειναι οτι δεν παει καλα η παιδεια μας, αυτο το ξερουμε εδω και χρονια (απο την "μεταρρυθμιση" Ραλλη το 1978) και κανενας δεν ασχολειται σοβαρα.

Τα σημαντικοτερα θεματακια ειναι:

Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΤΩΣΗ απο το 2009 και μετα. Σημαινει οτι επι σειρα ετων η παιδεια παει απο το κακο στο χειροτερο, και κανεις δεν σκεφτηκε να κανει ΟΥΤΕ ΜΙΑ μεταρρυθμιση. Τα ιδια Παντελακη μου, τα ιδια Παντελη μου.

Η αιτια της πτωσης που για μενα δεν ειναι μονο η ανεπαρκεια των διδασκοντων, αλλα και η συνεχης πτωση του IQ των Ελληνων (ας συνεχισουμε να βαυκαλιζομαστε οτι ειμαστε ο εξυπνοτερος λαος στο κοσμο). Δεν εξηγειται αλλιως πως σκοραρουμε χειροτερα απο ολες σχεδον τις ευρωπαϊκες χωρες, αλλα ακομα και απο την Τουρκια.... Ο εξυπνος ανθρωπος ακομα και στο χειροτερο σχολειο , με τους χειροτερους καθηγητες, θα κατανοουσε τουλαχιστον το κειμενο. Ουτε εκει δεν παμε καλα...

Η πλαδαροτητα ολων των βαθμιδων της εκπαιδευσης, οπου πουθενα δεν αξιολογουνται τα σχολεια, οι καθηγητες, οι διευθυντες, οι περιφερειες, και αυτο ακομα το υπουργειο. Με Φιλη Υπουργο ας πουμε , αλλα φυσικα και αλλα φυντανια κατα καιρους, τι μπορει κανεις να περιμενει;;

Η απολυτη ελλειψη υλικοτεχνικης υποδομης. Σε καθε σχολειο δεν υπαρχει παρα ενας μονο προβολεας (αντι σε καθε ταξη), ενα εργαστηρι ΗΥ(αντι υπολογιστες σε καθε εδρα και σε πολλα θρανια) αν υπαρχει και αυτος, κανενα εργαστηριο φυσικης και κανενα χημειας.

Οι προαγωγες των μαθητων γινονται με μεσους ορους των Μαθηματικων με την γεωγραφια, των Αρχαιων με οποιοδηποτε μαθημα, η Γεωμετρια και η Τριγωνομετρια ειναι σχεδον ανυπαρκτες, η Αλγεβρα γινεται περιπου σε εθελοντικη βαση, τα Αρχαια ειναι ενα κακο που μας βρηκε.

Οι καταληψεις ειναι σε συνεχη βαση σε ολες τις βαθμιδες, το ασυλο μετετρεψε τα ΑΕΙ σε ΠΕΗ (πανεπιστημια επαναστατων ημερας), η αξιολογηση επαφιεται στο φροντιστηριο και στις πανελληνιες.

Η πληρης ανεπαρκεια των γονεων που αρνουνται να δουν που βαδιζει το ολο συστημα και τα φυντανια τους.

Η ανικανοτητα της πολιτειας (δηλαδη ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ), να αντιγραψουμε ενα πετυχημενο συστημα, ρε γμτ, δεν χρειαζεται να ανακαλυψουμε τον τροχο.

Θα πεταχτει ο γνωστος αριστεροσλουρπης να μας πει οτι "γιατι δεν παραγουμε καλους γιατρους και καλους μηχανικους;".

υσικα και παραγουμε μια καλη μειοψηφια, επειδη αυτη η μειοψηφια το θελει (και που τωρα μεταναστευει).

υστυχως ομως ο μεσος ορος που παραγουμε ειναι Τσιπρες σε πληθωρα.

υνεχιστε ο,τι κανατε, να δουμε GNTM.....

?αρδουλες ❤

 

*Ο Παναγιώτης Σέρβος είναι Χημικός Μηχανικός, BSc Exeter University, MSc Salford University και εργάσθηκε στις εταιρείες Softex, Mobil, BP, Παίρης, Νοσοκομείο Καλύμνου, Ελεύθερος Επ. Τώρα ασχολείται με τον Τουρισμό και είναι καθηγητής ΙΕΚ.

Επικοινωνήστε μαζί του στο https://www.facebook.com/panayotes.servos  [email protected]

 

*πίνακας από protothema.gr